Перейти до основного вмісту

Поширені запитання по CashDesk

ЗапитанняВідповідь
Сервер ДПС недоступнийПотрібно повторно провести чек ще раз (повторно відправити чек на фіскалізацію), оскільки в момент проведення операції сервер ДПС був недоступний. Чек зі статусом "Помилка" - не буде відправлений на сервер ДПС
Не вдалося виконати підпис (час)Необхідно активувати КЕП в SmartSign, інструкція.
Повторно провести операцію, якщо чек залишився зі статусом "Помилка"
Не активовано агент підпису (не ідентифіковано)З’явився новий КЕП, потрібно додати його у SmartSign, інструкція
ДПС помилка перевірки підписуНеобхідно повторно відправити чек на фіскалізацію. При використанні SmartConnect з цією помилкою каса переходить в офлайн режим
ДПС невірний офлайн IDНеобхідно зв'язатися з технічною підтримкою CashDesk
ДПС помилка перевірки типу посилкиНеобхідно зв'язатися з технічною підтримкою CashDesk
ДПС помилка типу записуНеобхідно повторно відправити чек на фіскалізацію.
ДПС Невірний останній хеш чекаЗНеобхідно зв'язатися з технічною підтримкою CashDesk
Не вдалося виконати підпис (час)Час для підписання чек КЕП - приблизно 10 секунд. Якщо за 10 секунд чек не було завірено електронним підписом, потрібно повторно відправити чек на фіскалізацію.
РРО не зареєстрованийВпевніться, що було здійснено перший вхід (авторизацію) у web.cashdesk.com.ua під КЕП касира і синхронізовано касу
ДПС цим підписом відкрита зміна на іншому ПРРООдин касир (унікальний КЕП) намагається відкрити зміну на іншій касі. В даному випадку потрібно визначити, на якій касі було відкрито зміну > закрити зміну > відкрити зміну на іншій касі