Перейти до основного вмісту

Агентська програма в CashDesk

Опис

У кожного користувача системи є можливість виступати агентом з просування ПО CashDesk.

Завдання агента - залучати на сайт/в службу підтримки CashDesk потенційних майбутніх клієнтів. Подальше обслуговування клієнта робить служба підтримки CashDesk.

Агент отримує винагороду за фактично отримані оплати за залученими клієнтам.

💡 Залучений клієнт отримує один додатковий місяць безкоштовної роботи для однієї каси

Механізм фіксації клієнта за агентом

  1. Через реферальне посилання. Автоматичний режим.

Агент отримує унікальне реферальне посилання на сайті CashDesk. Дане посилання він передає будь-яким способом майбутнім потенційним клієнтам. Клієнт переходить за посиланням, в будь-який момент (до 30 днів, після переходу на сайті) робить реєстрацію. У момент реєстрації йде фіксація хто запросив клієнта. Агент буде бачити даного клієнта в своєму кабінеті.

  1. Передача списку ЄДРПОУ/ІПН потенційних клієнтів. На половину автоматичний режим.

Агент за 1 робочий день до кінця місяця (облікового періоду) передає список ЄДРПОУ залучених ним клієнтів в службу підтримки. Менеджери перевіряють реєстрації і прив'язують до агента.

  1. Передача email/телефона потенційних клієнтів. Ручний режим.

Агент за 1 робочий день до кінця місяця (облікового періоду) передає список контактів залучених ним клієнтів в службу підтримки. Менеджери шукають і перевіряють реєстрації та прив'язують до агента. Є ймовірність незнаходження клієнта, якщо він вказав інші дані при реєстрації.

  1. Передача коду агента/розробника при роботі по АПІ/модулів інтеграції.

Якщо агент є власником системи, ПО, сайту або власного модуля фіскалізації, то він може вказати свій агентський код (код розробника) в запитах на фіскалізацію. Такі клієнти будуть закріплені за цим агентом, при дотриманні умов нижче.

Механізм розрахунку винагороди і оплати

Розрахунок виплат робиться раз на місяць (на початку), за результатами оплати клієнтів в минулому місяці (враховуються фактичні надходження грошей). Виплати робляться протягом місяця, при дотриманнях вимог і особливих моментів викладених нижче.

Механізм контролю для агента

Агент в особистому кабінеті CashDesk буде бачити список закріплених за ним юридичних осіб. У кожного клієнта буде позначка скільки він має кас і стан останньої оплати.

Вимоги до агента

  • Агент зобов'язаний зареєструватися як юридична особа (ФОП, ТОВ і тд);
  • Агент зобов'язаний підписати агентський договір в системі електронного документообігу SmartEra;
  • Обов'язкове підписання актів в системі електронного документообігу SmartEra.

Особливі моменти:

  • Сума виплат від 100 грн.
  • Виплата тільки на розрахунковий рахунок юридичної особи в грн.
  • Суму нарахувань передати / перевести - не можна.
  • Якщо агент є користувачем з активними касами, то агентські винагороди будуть списуватися на ліцензійні платежі за касу.
  • Існуючі реєстрації (створені в минулих облікових періодах) - НЕ прив'язуються до агента. Тільки створені в поточному обліковому періоді.
  • Якщо клієнт вже прив'язаний до іншого агенту - агенти не змінюються.

⚠️ Забороняється підключати афілійовані або родинні/пов'язані юридичні особи через реферальні посилання/агентські списки. За порушення цього правила буде повністю обнулятися баланс і список всіх залучених клієнтів. Агентський договір буде розірвано.