Агентська програма в CashDesk
Опис
У кожного користувача системи є можливість виступати агентом з просування ПО CashDesk.
Завдання агента - залучати на сайт/в службу підтримки CashDesk потенційних майбутніх клієнтів. Подальше обслуговування клієнта робить служба підтримки CashDesk.
Агент отримує винагороду за фактично отримані оплати за залученими клієнтам.
💡 Залучений клієнт отримує один додатковий місяць безкоштовної роботи для однієї каси
Механізм фіксації клієнта за агентом
- Через реферальне посилання. Автоматичний режим.
Агент отримує унікальне реферальне посилання на сайті CashDesk. Дане посилання він передає будь-яким способом майбутнім потенційним клієнтам. Клієнт переходить за посиланням, в будь-який момент (до 30 днів, після переходу на сайті) робить реєстрацію. У момент реєстрації йде фіксація хто запросив кліє нта. Агент буде бачити даного клієнта в своєму кабінеті.
- Передача списку ЄДРПОУ/ІПН потенційних клієнтів. На половину автоматичний режим.
Агент за 1 робочий день до кінця місяця (облікового періоду) передає список ЄДРПОУ залучених ним клієнтів в службу підтримки. Менеджери перевіряють реєстрації і прив'язують до агента.
- Передача email/телефона потенційних клієнтів. Ручний режим.
Агент за 1 робочий день до кінця місяця (облікового періоду) передає список контактів залучених ним клієнтів в службу підтримки. Менеджери шукають і перевіряють реєстрації та прив'язують до агента. Є ймовірність незнаходження клієнта, якщо він вказав інші дані при реєстрації.
- Передача коду агента/розробника при роботі по АПІ/модулів інтеграції.
Якщо агент є власником системи, ПО, сайту або власного модуля фіскалізації, то він може вказати свій агентський код (код розробника) в запитах на фіскалізацію. Такі клієнти будуть закріплені за цим агентом, при дотриманні умов нижче.
Механізм розрахунку винагороди і оплати
Розрахунок виплат робиться раз на місяць (на початку), за результатами оплати клієнтів в минулому місяці (враховуються фактичні надходження грошей). Виплати робляться протягом місяця, при дотриманнях вимог і особливих моментів викладених нижче.
Механізм контролю для агента
Агент в особистому кабінеті CashDesk буде бачити список закріплених за ним юридичних осіб. У кожного клієнта буде позначка скільки він має кас і стан останньої оплати.
Вимоги до агента
- Агент зобов'язаний зареєструватися як юриди чна особа (ФОП, ТОВ і тд);
- Агент зобов'язаний підписати агентський договір в системі електронного документообігу SmartEra;
- Обов'язкове підписання актів в системі електронного документообігу SmartEra.
Особливі моменти:
- Сума виплат від 100 грн.
- Виплата тільки на розрахунковий рахунок юридичної особи в грн.
- Суму нарахувань передати / перевести - не можна.
- Якщо агент є користувачем з активними касами, то агентські винагороди будуть списуватися на ліцензійні платежі за касу.
- Існуючі реєстрації (створені в минулих облікових періодах) - НЕ прив'язуються до агента. Тільки створені в поточному обліковому періоді.
- Якщо клієнт вже прив'язаний до іншого агенту - агенти не змінюються.
⚠️ Забороняється підключати афілійовані або родинні/пов'язані юридичні особи через реферальні посилання/агентські списки. За порушення цього правила буде повністю обнулятися баланс і список всіх залучених клієнтів. Агентський договір буде розірвано.