Агентська програма в CashDesk
Опис
У кожного користувача системи є можливість виступати агентом з просування ПЗ CashDesk.
Завдання агента — залучати в CashDesk потенційних майбутніх клієнтів. Подальше обслуговування клієнта робить служба підтримки CashDesk.
Агент отримує винагороду за фактично отримані кошти користувачів.
Клієнт може бути прив'язаний лише до одного агента
Залучений клієнт отримує один додатковий місяць безкоштовної роботи для однієї каси.
Якщо агент є користувачем з активними касами, то агентські винагороди "за проханням" можуть списуватися на ліцензійні платежі за касу
Механізм фіксації клієнта за агентом
Автоматичний режим
Автоматичний режим фіксації клієнта за агентом відбувається через реферальне посилання:
- Агент отримує унікальне реферальне посилання на сайті CashDesk.
- Агент передає посилання будь-яким способом майбутнім потенційним клієнтам.
- Клієнт переходить за посиланням та будь-який момент робить реєстрацію (до 30 днів, після переходу на сайті).
- У момент реєстрації йде фіксація хто запросив клієнта. Агент буде бачити даного клієнта в своєму кабінеті.
Напівавтоматичний режим
Напівавтоматичний режим фіксації клієнта за агентом відбувається шляхом передачі списку ЄДРПОУ / ІПН потенційних клієнтів:
- Агент за 1 робочий день до кінця місяця (облікового періоду) передає список ЄДРПОУ залучених ним клієнтів в службу підтримки.
- Менеджери перевіряють реєстрації і прив'язують до агента.
Ручний режим
Ручний режим фіксації клієнта за агентом відбувається шляхом передача email / телефона поте нційних клієнтів:
- Агент за 1 робочий день до кінця місяця (облікового періоду) передає список контактів залучених ним клієнтів в службу підтримки.
- Менеджери шукають і перевіряють реєстрації та прив'язують до агента. Є ймовірність незнаходження клієнта, якщо він вказав інші дані при реєстрації.
Передача коду агента / розробника при роботі по АПІ / модулів інтеграції:
Якщо агент є власником системи, ПО, сайту або власного модуля фіскалізації, то він може вказати свій агентський код (код розробника) в запитах на фіскалізацію. Такі клієнти будуть закріплені за цим агентом, при дотриманні умов нижче.
Механізм ро зрахунку винагороди і оплати
Розрахунок виплат робиться раз на місяць (на початку), за результатами оплати клієнтів в минулому місяці (враховуються фактичні надходження грошей).
Виплати робляться протягом місяця, при дотриманнях вимог і особливих моментів викладених нижче.
Механізм контролю для агента
Агент в особистому кабінеті CashDesk матиме можливість переглядати список юридичних осіб, що знаходяться під його управлінням. Для кожного клієнта буде вказано кількість кас та інформація про останню проведену оплату.