Перейти до основного вмісту

Агентська програма в CashDesk

Опис

У кожного користувача системи є можливість виступати агентом з просування ПЗ CashDesk.

Завдання агента - залучати в CashDesk потенційних майбутніх клієнтів. Подальше обслуговування клієнта робить служба підтримки CashDesk.

Агент отримує винагороду за фактично отримані кошти користувачів.

Важливо!

Клієнт може бути прив'язаний лише до одного агента

інформація

Залучений клієнт отримує один додатковий місяць безкоштовної роботи для однієї каси.

Якщо агент є користувачем з активними касами, то агентські винагороди "за проханням" можуть списуватися на ліцензійні платежі за касу

Механізм фіксації клієнта за агентом

Автоматичний режим

Автоматичний режим фіксації клієнта за агентом відбувається через реферальне посилання:

  1. Агент отримує унікальне реферальне посилання на сайті CashDesk.
  2. Агент передає посилання будь-яким способом майбутнім потенційним клієнтам.
  3. Клієнт переходить за посиланням та будь-який момент робить реєстрацію (до 30 днів, після переходу на сайті).
  4. У момент реєстрації йде фіксація хто запросив клієнта. Агент буде бачити даного клієнта в своєму кабінеті.

Напівавтоматичний режим

Напівавтоматичний режим фіксації клієнта за агентом відбувається шляхом передачі списку ЄДРПОУ/ІПН потенційних клієнтів:

  1. Агент за 1 робочий день до кінця місяця (облікового періоду) передає список ЄДРПОУ залучених ним клієнтів в службу підтримки.
  2. Менеджери перевіряють реєстрації і прив'язують до агента.

Ручний режим

Ручний режим фіксації клієнта за агентом відбувається шляхом передача email/телефона потенційних клієнтів:

  1. Агент за 1 робочий день до кінця місяця (облікового періоду) передає список контактів залучених ним клієнтів в службу підтримки.
  2. Менеджери шукають і перевіряють реєстрації та прив'язують до агента. Є ймовірність незнаходження клієнта, якщо він вказав інші дані при реєстрації.

Передача коду агента/розробника при роботі по АПІ/модулів інтеграції:

Якщо агент є власником системи, ПО, сайту або власного модуля фіскалізації, то він може вказати свій агентський код (код розробника) в запитах на фіскалізацію. Такі клієнти будуть закріплені за цим агентом, при дотриманні умов нижче.

Механізм розрахунку винагороди і оплати

Розрахунок виплат робиться раз на місяць (на початку), за результатами оплати клієнтів в минулому місяці (враховуються фактичні надходження грошей).

Виплати робляться протягом місяця, при дотриманнях вимог і особливих моментів викладених нижче.

Механізм контролю для агента

Агент в особистому кабінеті CashDesk матиме можливість переглядати список юридичних осіб, що знаходяться під його управлінням. Для кожного клієнта буде вказано кількість кас та інформація про останню проведену оплату.

Вимоги до агента

  • Агент зобов'язаний зареєструватися як юридична особа (ФОП, ТОВ і тд);
  • Агент зобов'язаний підписати агентський договір в системі електронного документообігу SmartEra;
  • Обов'язкове підписання актів в системі електронного документообігу SmartEra.

Особливі моменти:

  • Сума виплат від 100 грн.
  • Виплата тільки на розрахунковий рахунок юридичної особи в грн.
  • Суму нарахувань передати / перевести - не можна.
  • Якщо агент є користувачем з активними касами, то агентські винагороди будуть списуватися на ліцензійні платежі за касу.
  • Існуючі реєстрації (створені в минулих облікових періодах) - НЕ прив'язуються до агента. Тільки створені в поточному обліковому періоді.
  • Якщо клієнт вже прив'язаний до іншого агенту - агенти не змінюються.
Важливо!

Забороняється підключати афілійовані або родинні/пов'язані юридичні особи через реферальні посилання/агентські списки. За порушення цього правила буде повністю обнулятися баланс і список всіх залучених клієнтів. Агентський договір буде розірвано