Перейти до основного вмісту

Опис помилок SmartSign

ПомилкаДії
Сертифікат не знайденоПКМ натиснути на SmartSign в треї та обрати Очистити сертифікат. Після цього спробувати активувати ключ знову
Відмовлено в доступі \CACertificates.p7bЗапустіть SmartSign від імені Адміністратора
SmartSign signed but empty resultЯкщо помилок немає, деактивуйте КЕП та активуйте повторно. Або надішліть лог помилки на технічну підтримку [email protected] з описом дій
Сертифікат пошкоджений або не може бути використаний (50)1) ПКМ натисніть на SmartSign в треї (правий нижній кут, стрілка уверх) та оберіть Очистити сертифікати. Спробуйте активувати ключ знову.image5
2) Перевірте, чи зчитується КЕП на сайті ДПС cabinet.tax.gov.ua.
Якщо КЕП зчитується, спробуйте ще раз активувати КЕП в SmartSign.
У випадку помилки, спробуйте наступні кроки (по черзі):
1. Очистіть сертифікати (ПКМ - Очистити сертифікати)
2. Файл ключа додайте в короткий шлях для вибору, наприклад: C:\Key
3. Перейменуйте файл ключа
Якщо нічого з цього не допомогло, зв'яжіться з технічною підтримкою
Помилка отримання файлу з усіма сертифікатами: Cannot create file "C:\ProgramData\SmartSign\ Certificates\CACertificates.p7b". Access is deniedНемає прав для завантаження довідника сертифікатів. Запустіть з правами адміністратора
Сертифікат не активується при будь-яких діяхЯкщо в папці SmartSign немає файлу Av337CryptokiD.dll - його потрібно вручну додати (файл може зникнути, якщо раніше SmartSign автоматично оновлювався). Перед цим SmartSign потрібно вигрузити (ПКМ на іконку SmartSign в треї)
Виникла помилка при отриманні мітки часу (65)Один з запитів на підписання не дійшов до АЦСК. Потрібно зачекати, доки АЦСК відновить свою коректну роботу
Не активуеться ключ. Помилка SmartSign. Не вірне кодування тексту в програміДля вирішення питання увімкніть Юнікод. #1084.
Не вдалося виконати підпис (час):image31. Зайдіть в SmartSign та перевірте оновлення. Якщо модуль не оновлювали, оновіть до більш нової версіі. Звірте серійні ключі в CashDesk та SmartSign, чи співпадають вони, якщо ні, то підтягніть в SmartSign той ключ, під яким працюють в CashDesk. Після цього перевірте, чи можна проводити операції.
2. Перевірте чи ключ діючий в ЦЗО. Якщо ключ діючий, будуть відображатися сертифікати ключа, якщо ні, то сервера АЦС зараз не працюють. За допомогою Win+R в пошуковому полі введіть команду %ProgramData%\SmartSign\Certificates. Завантажте ці сертифікати та перетягніть їх в папку Certificates. Запустіть SmartSing з правами Адміна та спробуйте провести операції.
Якщо нічого з цього не допомогло, зв'яжіться з технічною підтримкою
Access violation at address 00759710 in module 'SmartSign.exe'. Read of address 00000000Усю інформацію про SmartSing видаліть на комп'ютері та перевстановіть SmartSing вручну за допомогою файла на сайті CashDesk
(12030) Соединение с сервером неожиданно было прерваноimage4Пропав зв'язок з сервером по API шляхам:
1) Перевірте чи оновлений SmartSing, якщо ні, то оновіть до найновішої версії
2) Перевірте чи справно працює інтернет на комп'ютері. У командному рядку зробіть запит tracert web.cashdesk.com.ua". У разі помилки - зверніться до провайдера
Помилка "не виконано підпис час"Для того, щоб зрозуміти, чи працює підпис, перейдіть за посиланням: https://sign.smart-era.ua/dash. Здійсніть вхід під робочим ключем. Скопіюйте серійний номер ключа та вставте у пошук у веб SmartSign. Відобразиться ключ клієнта. Натисніть Тестовий підпис. Якщо підпис працює, то з'явиться повідомлення Операція успішна
Не вдалося виконати підпис (час) на тестовому серверіПеревірте чи постійно увімкнутий SmartSign та з нього зчитується ключ. Для користувачів з "developer_D", потрібно тимчасово вимкнути цей заголовок