Інструкція по роботі в Doc.Smart-era
Doc.Smart-Era – сервіс для обміну документами в електронному вигляді.
Все що необхідно для початку роботи та обміну з первинними документами:
- Пройти реєстрацію в сервісі;
- Додати вашу організацію та підтвердити КЕП (кваліфікований електронний підпис);
- Налаштувати доступ співробітникам до організацій, роботу з документами та етапи погодження підпису.
Вхід та реєстрація
Для отримання від нас в електронному вигляді договору та первинних документів, необхідно при першому вході пройти просту реєстрацію (реєстрацію від організації або ФОП з яким будете заключення договору).
Перейдіть за посиланням (рекомендовано в браузері Google Chrome) та натисніть Зареєструватися. Або ж здійсніть перший вхід за допомогою ключа директора (кнопка ключа):
Виконайте наступні дії та натисніть кнопку Зареєструватися:
№ | Дія |
---|---|
1 | Вкажіть Ім'я директора |
2 | Вкажіть Прізвище директора |
3 | Вкажіть по батькові директора |
4 | Введіть Email — пошту, до якої у Вас є доступ (на пошту прийде підтвердження реєстрації, та будуть сповіщення про отримані документи) |
5 | Введіть Пароль (від 6 символів) |
Після завершення реєстрації на вказану електронну адресу надходить лист для підтвердження. Перейдіть за посиланням у листі та введіть логін і пароль, які ви вказали під час реєстрації.