Перейти до основного вмісту

Вхід в CashDesk Mobile

Початок роботи з касою

При роботі з касою найманий працівник ФОП або юридичної особи повинен працювати одним зі способів:

  • за окремим ключем;
  • за ключем фізичної особи;
  • за печаткою підприємства.

У випадку використання печатки, для кожної каси потрібно створювати окрему печатку. Перевагою такого способу є те, що при частій зміні найманих працівників на підприємстві не потрібно буде створювати кожному касиру окремий ключ, лише одну печатку на касу.

інформація

Після створення печатки, усі наступні документи при подачі звітності потрібно підписувати і КЕПом і Печаткою

Щоб розпочати роботу з касою перейдіть за посиланням https://web.cashdesk.com.ua. Відкриється вхід в кабінет:

image5

інформація

Для входу в CashDesk та початку роботи з касою кожен касир повинен мати кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Щоб отримати кваліфікований електронний підпис, необхідно звернутися до акредитованого спеціального центру сертифікації ключів (АЦСК)

Після отримання кваліфікованого електронного підпису, пройдіть аутентифікацію за допомогою файлового ключа. Заповніть поля форми та натисніть кнопку Зчитати ключ:

image1

ПолеОпис
1Оберіть АЦСКОберіть з випадаючого списку АЦСК, в якому було отримано КЕП
2Особистий ключНатисніть кнопку Оберіть файл – відкриється вікно в якому необхідно обрати файл з КЕП
3Пароль захисту ключаВведіть пароль захисту ключа

Якщо зчитування ключа відбулося успішно, нижче форми входу відобразиться детальна інформація про зчитаний ключ:

image2

Для входу в CashDesk натисніть кнопку Увійти:

image3

Якщо треба обрати інший ключ для аутентифікації - натисніть кнопку Зкинути ключ та повторіть вище вказані дії аутентифікації за допомогою файлового ключа:

image6