Перейти до основного вмісту

Вхід в CashDesk Mobile

Програмний РРО CashDesk — це мобільний додаток для управління торговою точкою, який дозволяє відстежувати щоденні продажі та замовлення, реєструвати товарні чеки в Державній податковій службі при проведенні розрахункових операцій (готівкових та безготівкових) та формувати звіти для перегляду операцій по касі.

Встановлення застосунку Програмний РРО CashDesk

Завантажте Програмний РРО CashDesk у Google Play Store. Перейдіть за посиланням або скористайтеся пошуком.

інформація

Для приймання безконтактних платежів на власних мобільних пристроях встановіть додаток TapXphone

Пристрої, що підтримують застосунок

Перед початком використання додатку переконайтеся, що:

  • на пристрої встановлено операційну систему Android 8.0 або вище
  • пристрій підтримує функцію NFC

Початок роботи з касою

При роботі з касою (як найманому працівнику ФОП, так і співробітнику юридичної особи) для фіскалізації чеків необхідно використовувати електронний ключ. Існує три основні способи авторизації та підписання документів:

  1. Персональний КЕП (Кваліфікований електронний підпис).

Кожен касир працює, використовуючи власний персональний ключ. Система точно ідентифікує працівника, який виконав кожну операцію, що спрощує внутрішній контроль і відповідальність.

  1. Ключ власника бізнесу (ФОП / Директора)

Використовується КЕП, оформлений на власника бізнесу (фізичну особу-підприємця або директора юридичної особи) Забезпечує максимальну простоту впровадження, оскільки не потрібно створювати додаткові ключі для співробітників.

  1. Печатка підприємства (рекомендовано для багатьох кас)

Створюється окрема печатка, ключ якої закріплюється за конкретним робочим місцем. Цей метод дозволяє ефективно працювати у випадках, коли працівники часто змінюються або використовують каси самообслуговування. Оскільки ключ належить касі, а не людині, немає потреби випускати КЕП для кожного нового касира.

інформація

Після створення печатки, усі наступні документи при подачі звітності потрібно підписувати і КЕПом, і Печаткою

Щоб розпочати роботу з касою, після встановлення застосунку Програмний РРО CashDesk, зробіть вхід в кабінет.

інформація

Для входу в CashDesk та початку роботи з касою кожен касир повинен мати кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Щоб отримати кваліфікований електронний підпис, необхідно звернутися до акредитованого спеціального центру сертифікації ключів (АЦСК)

Для входу в систему Cashdesk пройдіть автентифікацію за допомогою електронного ключа. Заповніть поля форми:

image1

ПолеОпис
1АЦСК (Центр сертифікації)Оберіть з випадаючого списку АЦСК, в якому було отримано КЕП
2Файл ключаЗавантажте файл ключа з вашого пристрою
3Пароль захисту ключаВведіть пароль захисту ключа
4Увійти в системуНатисніть кнопку, щоб завершити авторизацію

Відбудеться перехід на сторінку ПРРО, на якій відображається інформація про зареєстровану касу:

image7