Надіслати чек клієнту
Запит
URI: /api/v2/check/send-to-customer
Метод дозволяє надіслати чек клієнту через SMS, Email або Viber.
Увага
Чеки з архіву не надсилаються. Архівація чеків відбувається по календарних місяцях.
Наприклад:
Якщо сьогодні 1 квітня, то активні чеки — з 1 лютого по 1 квітня, тобто 2 календарні місяці з поточною датою включно.
Усе, що старше початку лютого, автоматично потрапляє в архів і більше не надсилається.
Запит виконується методом POST з тілом запиту у JSON форматі.
⚠️ Запит повинен містити заголовки Accept: application/json та Content-Type: application/json
Параметри запиту
| Ім'я | Тип | Обов'язковий | Опис |
|---|---|---|---|
| api_token | string | Так | Токен авторизації, згенерований в особистому кабінеті |
| num_fiscal | integer | Так | Фіскальний номер каси |
| action_type | string | Так | Тип дії: SMS — надіслати смс EMAIL — надіслати Email VIBER — viber Для SMS та Viber номер телефону у форматі "380XXXXXXXXX" |
| recipient | string | Так | Отримувач (клієнт) |
| check_number | string | Так | Номер чека |
і нформація
В полі recipient ви можете вказати масив з двох номерів або email для того, шоб система надіслала чек до вказаних отримувачів
Приклад запиту
Запит: /api/v2/check/send-to-customer
{
"api_token": "42b5eaccba739f08***e7fe157eba8bf",
"num_fiscal": 4000022469,
"action_type": "EMAIL",
"recipient": "[email protected]",
"check_number": "9509b01c-1d42-45ff-b20a-458cde379730"
}