Перейти до основного вмісту

Логіка роботи SmartSign Docker

Загальна інформація

  • SmartSign у вигляді Docker контейнера необхідний для гнучкої та прозорої інтеграції
  • Використовується партнерами/інтеграторами для автоматизації підписання чеків для їх клієнтів
  • Використовується для заміни касира з ключем для автоматичної торгівлі (веб сайт наприклад)
  • Інтегратори через API завантажують ключі клієнтів в SmartSign, що працює в Docker контейнері
  • Доступи необхідні для роботи надає технічна підтримка після підпису угоди

Початок роботи

  1. Користувач підписує угоду на використання агента SmartSign
  2. CashDesk видає ліцензії на бібліотеки підпису для сервера агента SmartSign
  3. Користувачу передається SmartSign у вигляді Docker контейнера, а також внутрішній API для взаємодії з агентом
  4. На сервері користувача розгортається контейнер з агентом SmartSign
  5. Користувач підписує угоду передачу та використання ключа ЕЦП
  6. CashDesk викликає API агента SmartSign, агент робить внутрішній запит на контейнер і передає файл з ключем та пароль від ключа користувача

Зв'язок користувача з касиром

  1. Користувач підписує договір на передачу ключа ЕЦП
  2. Користувач завантажує ключ на сервер агента SmartSign
  3. Агент SmartSign підписує пакет з реєстраційними даними та надсилає на API CashDesk
  4. CashDesk реєструє в системі касира та повертає токен користувача
  5. У майбутньому всі запити робляться з токеном

Отримання списку кас

  1. Агент SmartSign викликає метод API CashDesk отримання списку кас, передає токен користувача
  2. CashDesk асинхронно формує пакет для підписання і викликає API агента SmartSign для підписання, не розриваючи з'єднання за першим запитом
  3. Агент SmartSign відповідає підписаним пакетом
  4. CashDesk у першому запиті повертає відповідь від податкової зі списком кас

Робота

  1. Для автовідкриття зміни жодних додаткових дій робити не треба
  2. Продаж/Повернення або Внесення/Вилучення готівки агент виконує згідно з бізнес-процесами
    Логіка роботи API запитів повністю ідентична логіці отримання кас в п. Отримання списку кас
  3. Відправка/Показ чеків виконується за логікою роботи системи агента, дані генерує CashDesk
  4. X/Z-звіт на розсуд агента

Закриття зміни

  1. Зміну може закривати агент після дій користувача
  2. CashDesk може закривати зміну за Х хвилин до півночі або в автоматі, без участі користувача чи API запитів агента