Перейти до головного контенту

Опис помилок SmartConnect

ПомилкаОпис
Attempt to write a readonly database20.04.2021 10:03:13 ERROR:TASK: attempt to write a readonly database20.04.2021 10:03:13 Log: attempt to write a readonly database
Рішення: Установка та запуск програми від імені адміністратора. Помилка повідомляє, що немає доступу до запису в локальну базу програми.
Рішення: Дати на папку SmartConnect повні права
Помилка авторизації для ___(фіскальний номер)Ця помилка стосується тільки першого запиту зі SmartConnect, де є така помилка авторизації
20.04.2021 10:11:08 DEBUG:ПОЧАТОК shift/xreport
20.04.2021 10:11:08 DEBUG:shift/xreport REQUEST
20.04.2021 10:11:08 DEBUG:shift/xreport RESPONCE (400)
20.04.2021 10:11:08 WARNING:GET: {"message":"Ошибка авторизації для ____","type":"ERROR"}
20.04.2021 10:11:08 DEBUG:КІНЕЦЬ shift/xreport
Рішення: Важливо! Первинна авторизація робиться тільки в онлайні! Продаж, відкриття / закриття зміни, внесок / вилучення - в онлайн режимі.Після цього можливо робота в офлайн режимі, в тому числі й Х-звіт, який локально оброблюється.
Перша операція не може бути в офлайн режимі або невірні дані для авторизаціїПерший запуск з SmartConnect має бути в онлайн режимі. Якщо інтернет-з'єднання є, але помилка все одно виникає - перевірте, чи активовано КЕП (електронний ключ) в програмі SmartSign. Активуйте його та спробуйте провести операцію ще раз.
Database is lockedПомилка database is locked може виникнути в результаті того, що деякий процес заблокував доступ до файлу.
Хід рішення:
1. Перевірте чи був запущений SmartConnect від іншого користувача (user);
2. Чи змінювали права на папки або user`а;
3. Чи робили переустановку програми від іншого userа?
4. Дана помилка може виникнути й через антивірус
SmartConnect не відображається у списку https://sign.smart-era.ua/Розблокуйте порт 8877
Увага! Каса ЗАБЛОКОВАНА. Час між сервером і локальною машиною відрізняється більше ніж на 2 хвилин. Необхідно час синхронізувати з інтернетом.Необхідно синхронізувати час на ПК з Інтернет. У разі, якщо після синхронізації помилка залишилась, потрібно перезапустити SmartConnect.
Помилки при вивантаженні офлайн чеківПід іншим ключем не можливо вивантажувати реалізації на сервер (тобто переходити в онлайн режим). При заміні ключа (КЕП) обов'язково зміна повинна бути закрита, а дані (чеки, створені у офлайн режимі), - вивантажені.
Під іншим ключем можна тільки закрити зміну (у разі якщо цей інший ключ зареєстрований як старший касир).