Модуль офлайн SmartConnect
Принцип роботи модуля SmartConnect
Модуль SmartConnect призначений для забезпечення безперебійної роботи каси в онлайн/офлайн режимі. Навіть за умови якщо:
- Відсутнє інтернет-з'єднання або з'єднання нестабільне;
- Відсутній зв'язок з сервером ДПС.
Перехід в офлайн режим здійснюється автоматично, не помітно для касира, який працює на касі. Касир продовжує надавати абсолютно дійсні фіскальні чеки Вашим клієнтам навіть у разі відсутності інтернету. Після того, як з'явиться інтернет-з'єднання чеки автоматично будуть відправлені на сервер ДПС, а каса перейде автоматично в онлайн режим.
Важливо!
- Забороняється використовувати на двох SmartConnect один фіскальний номер (касу). Якщо необхідно працювати з однією касою з двох різних місць, то в адресі серверу необхідно вказувати статичну локальну адресу замість localhost.
- Забороняється проводити операції по касі через особистий кабінет CashDesk https://web.cashdesk.com.ua/ або https://test.cashdesk.com.ua/ у разі роботи через SmartConnect (тобто через адреси звернень http://localhost:8001/ або http://localhost:8000/).
- Заборонено переходити в офлайн режим, якщо строк закінчення електронного підпису касира менше 5 днів. Потрібно завчасно продовжити дію такого КЕП.
- Заборонено використовувати функціонал автозакриття зміни у разі роботи через SmartConnect.
- У разі використання Bearer-токена потрібно відслідковувати його строк дії та своєчасно оновлювати.
При закінченні терміну дії Bearer-токена ви ризикуєте втратити усі чеки, проведені у офлайн режимі роботи. - На ПК, де встановлюється SmartConnect необхідно щоб налаштування дати і часу були синхронізовані через інтернет.
- Опис помилок та методів їх вирішення: База знань.
- У випадку, коли необхідно провести заміну КЕП (кваліфікованого електронного підпису) на новий, потрібно:
- Пересвідчитись що зміна була закрита в режимі онлайн;
- Або за умови, якщо зміна закрита в режимі офлайн, перевірити, що касу перед заміною КЕП переведено в режим онлайн та повністю завершено вивантаження офлайн чеків.
Інструкція щодо використання SmartConnect для роботи через інтеграцію з CashDesk
Інсталяція SmartConnect
Модуль SmartConnect можна завантажити за посиланням:
Починаючи з версіі 201 SmartConnect тестова версія програми не має окремого інсталятора. Тестова версія встановлюється разом з робочою версією.
Якщо вам необхідна тестова версія SmartConnect, то при його встановленні необхідно відмітити чекбокс Створити ярлики на Робочому столі (TEST).
Після встановлення програми, на робочому столі відобразяться ярлики (якщо ви відмітили чекбокси Створити ярлики на Робочому столі).
Перший запуск рекомендується зробити під правами адміністратора. Після запуску, в треї (область, біля годинника на екрані) з’являється іконка модуля. Два рази натискаємо на нього або правою кнопкою мишки.
Меню Налаштування
Оновлення
Налаштування графіку оновлення SmartConnect працюватиме якщо буде включене Автооновлення.
Для уникнення проблем з автооновленням необхідно запускати SmartConnect з правами адміністратора
Офлайн режим
Всі чеки будуть фіскалізуватися в офлайн режимі, виключення для першого чека, якщо АРІ-токен в запиті не використовувався до цього.
Автооновлення
Включає можливість автоматичного оновлення SmartConnect, якщо буде доступна нова версія програми.
Автооновлення включено за замовченням, щоб перевірити: натисніть Налаштування і відмітьте чекбокс Автооновлення.
💡 Якщо відключено автооновлення і версія SmartConnect застаріла, сервер блокує доступ SmartConnect. Тому рекомендовано не відключати автооновлення.