Перейти до основного вмісту

Поширені запитання по CashDesk

ЗапитанняВирішення
Сервер ДПС недоступнийПотрібно повторно провести чек ще раз (повторно відправити чек на фіскалізацію), оскільки в момент проведення операції сервер ДПС був недоступний. Чек зі статусом Помилка - не буде відправлений на сервер ДПС
Не вдалося виконати підпис (час)Необхідно (далі пункти, уточнення/перевірка мають бути саме в такій послідовності, один з пунктів допомагає у вирішенні):
1) Перевірити, чи активовано КЕП в модулі SmartSign інструкція. Також зверніть увагу яка версія модуля - та оновіть, якщо не сама нова (актуальна)
2) Уточнити чи стабільний інтернет на ПК де активують КЕП для роботи в SmartSign
3. Запустити від імені адміністратора
4. Повторно провести операцію, якщо чек залишився зі статусом Помилка
Не активовано агент підпису (не ідентифіковано)З’явився новий КЕП, потрібно додати його у SmartSign, інструкція
ДПС помилка перевірки підписуНеобхідно повторно відправити чек на фіскалізацію. При використанні SmartConnect з цією помилкою каса переходить в офлайн режим
ДПС невірний офлайн ID1) Зв'язатися з технічною підтримкою CashDesk
2) Уточнити чи клієнт: не переносив SmartConnect на інший ПК. І що було взагалі до цієї помилки
ДПС помилка перевірки типу посилки1) Зв'язатися з технічною підтримкою CashDesk
2) Перевірити, чи не відкрили/закрили зміну/фіскальну операцію в веб кешдеск. Якщо використовують SmartConnect – перевірити в активності, яка кількість не вивантажених чеків офлайн. І при даній помилці після перевірки каси, та кількості чеків написати програмістам
ДПС помилка типу записуНеобхідно повторно відправити чек на фіскалізацію
ДПС Невірний останній хеш чека1) Зв’язатися з технічною підтримкою CashDesk.
2) В SmartConnect необхідно:
1. Вибрати СПИСОК ПРРО
2. Вибрати кассу
3. У переліку вибрати Видалити офлайн чек
4. Скинути офлайн режим: у переліку вибрати Скинути офлайн режим
5. Після цього спробувати відкрити зміну
ДПС не зареєстрований підписантЦе означає:
1) Зайшли не з тим КЕП – перевірити чи це так
2) Продовжили КЕП, але не зареєстрували як касира/старшого касира в ДПС
ДПС цим підписом відкрита зміна на іншому ПРРО1) Один касир (унікальний КЕП) намагається відкрити зміну на іншій касі. В даному випадку потрібно визначити, на якій касі було відкрито зміну → закрити зміну → відкрити зміну на іншій касі
2) Необхідно закрити зміну на іншій касі та зробити вивантаження офлайн чеків
Не вдалося виконати підпис (час)Час для підписання чек КЕП - приблизно 10 секунд. Якщо за 10 секунд чек не було завірено електронним підписом, потрібно повторно відправити чек на фіскалізацію.
РРО не зареєстрованийВпевніться, що було здійснено перший вхід (авторизацію) у web.cashdesk.com.ua під КЕП касира і синхронізовано касу
ДПС цим підписом відкрита зміна на іншому ПРРООдин касир (унікальний КЕП) намагається відкрити зміну на іншій касі. В даному випадку потрібно визначити, на якій касі було відкрито зміну > закрити зміну > відкрити зміну на інш*ій касі
Оновити/замінити КЕП1) Якщо терміни дії КЕПів закінчуються та будуть автоматично продовжені, а також видано нові сертифікати (КЕПи), то для коректної роботи РРО необхідно виконати наступні дії:
1. Потрібно з'ясувати, яким чином будуть отримані нові КЕПи (на файловому сховищі або токені);
2. Нові КЕПи необхідно зареєструвати у податковій (через CashDesk (директор) або в особистому кабінеті ДПС), оскільки будуть згенеровані нові ідентифікатори ключів;
3. В кінці робочого дня, після Z-звіту, вивантажити оффлайн чеки (в SmartConnect) та переконатися, що ці чеки вивантажились без помилок та каса знаходиться в онлайн режимі;
4. Деактивувати попередні КЕПи в SmartSign;
5. Виконати вхід в особистий кабінет CashDesk з новими КЕПами;
6. Завантажити нові КЕПи до SmartSign та активувати їх;
7. Почати роботу із новими КЕПами, переконатись, що немає помилок в роботі.
2) У випадку, коли необхідно провести заміну КЕП(кваліфікованого електронного підпису) на новий, потрібно:
1. Пересвідчитись що зміна була закрита в режимі онлайн
2. Якщо зміна закрита в режимі офлайн, перевірити, що касу перед заміною КЕП переведено в режим онлайн та повністю завершено вивантаження офлайн чеків