Перейти до основного вмісту

Модуль офлайн SmartConnect

Принцип роботи модуля SmartConnect

Модуль SmartConnect призначений для забезпечення безперебійної роботи каси в онлайн/офлайн режимі. Навіть за умови якщо:

  • Відсутнє інтернет-з'єднання або з'єднання нестабільне;
  • Відсутній зв'язок з сервером ДПС.

Перехід в офлайн режим здійснюється автоматично, не помітно для касира, який працює на касі. Касир продовжує надавати абсолютно дійсні фіскальні чеки Вашим клієнтам навіть у разі відсутності інтернету. Після того, як з'явиться інтернет-з'єднання чеки автоматично будуть відправлені на сервер ДПС, а каса перейде автоматично в онлайн режим.

Важливо!

  • Забороняється використовувати на двох SmartConnect один фіскальний номер (касу). Якщо необхідно працювати з однією касою з двох різних місць, то в адресі серверу необхідно вказувати статичну локальну адресу замість localhost.
  • Забороняється проводити операції по касі через особистий кабінет CashDesk https://web.cashdesk.com.ua/ або https://test.cashdesk.com.ua/ у разі роботи через SmartConnect (тобто через адреси звернень http://localhost:8001/ або http://localhost:8000/).
  • Заборонено переходити в офлайн режим, якщо строк закінчення електронного підпису касира менше 5 днів. Потрібно завчасно продовжити дію такого КЕП.
  • Заборонено використовувати функціонал автозакриття зміни у разі роботи через SmartConnect.
  • У разі використання Bearer-токена потрібно відслідковувати його строк дії та своєчасно оновлювати.
    При закінченні терміну дії Bearer-токена ви ризикуєте втратити усі чеки, проведені у офлайн режимі роботи.
  • На ПК, де встановлюється SmartConnect необхідно щоб налаштування дати і часу були синхронізовані через інтернет.
  • Опис помилок та методів їх вирішення: База знань.
  • У випадку, коли необхідно провести заміну КЕП (кваліфікованого електронного підпису) на новий, потрібно:
    • Пересвідчитись що зміна була закрита в режимі онлайн;
    • Або за умови, якщо зміна закрита в режимі офлайн, перевірити, що касу перед заміною КЕП переведено в режим онлайн та повністю завершено вивантаження офлайн чеків.

Інструкція щодо використання SmartConnect для роботи через інтеграцію з CashDesk

Інсталяція SmartConnect

Модуль SmartConnect можна завантажити за посиланням:

Увага

Починаючи з версіі 201 SmartConnect тестова версія програми не має окремого інсталятора. Тестова версія встановлюється разом з робочою версією.

Якщо вам необхідна тестова версія SmartConnect, то при його встановленні необхідно відмітити чекбокс Створити ярлики на Робочому столі (TEST).

image2

Після встановлення програми, на робочому столі відобразяться ярлики (якщо ви відмітили чекбокси Створити ярлики на Робочому столі).

image3

Перший запуск рекомендується зробити під правами адміністратора. Після запуску, в треї (область, біля годинника на екрані) з’являється іконка модуля. Два рази натискаємо на нього або правою кнопкою мишки.

image4

Меню Налаштування

image5

Оновлення

Налаштування графіку оновлення SmartConnect працюватиме якщо буде включене Автооновлення.

увага

Для уникнення проблем з автооновленням необхідно запускати SmartConnect з правами адміністратора

image6

Офлайн режим

Всі чеки будуть фіскалізуватися в офлайн режимі, виключення для першого чека, якщо АРІ-токен в запиті не використовувався до цього.

Автооновлення

Включає можливість автоматичного оновлення SmartConnect, якщо буде доступна нова версія програми.

Автооновлення включено за замовченням, щоб перевірити: натисніть Налаштування і відмітьте чекбокс Автооновлення.

💡 Якщо відключено автооновлення і версія SmartConnect застаріла, сервер блокує доступ SmartConnect. Тому рекомендовано не відключати автооновлення.

Автозапуск

Автозапуск - автоматичний запуск програми при вході в обліковий запис.

Для того, щоб увімкнути автозапуск натисніть кнопку Налаштування і відмітьте чекбокс Автозапуск.

TEMP_STORE_IS_MEMORY

Увімкнення означає, що кеш зберігається не на жорсткому диску, а в пам'яті.

Потрібно включати, якщо є помилка з доступом до бази (помилка attempt to write a readonly database).

Жирний шрифт (шаблони)

Чеки, створені в офлайн режимі будуть друкуватися жирним шрифтом.

Меню Smart

Дозволяє здійснити запуск SmartMaria, SmartSign та SmartPay

image29

SmartConnect

Починаючи з версії 238 Список ПРРО знаходиться у головному вікні SmartConnect:

image16

У головному вікні меню SmartConnect в командному рядку доступні наступні функції:

image17

image18

Вигрузити офлайн чеки (Всі ПРРО)

Щоб вигрузити офлайн чеки, при наявності, і не чекаючи 5 хвилин, у головному вікні SmartConnect зробіть потрібний вибір та натисніть Виконати:

image7

Дія
1Вибирати з випадаючого списку фіскальний номер каси (ПРРО) не потрібно. Операція виконається для всіх ПРРО, які зареєстровані в даному SmartConnect
2Виберіть з переліку функцію Вигрузити офлайн чеки (Всі ПРРО)

Вигрузити офлайн чеки в папку (PDF)

Щоб вигрузити офлайн чеки в папку (PDF), у головному вікні SmartConnect зробіть потрібний вибір та натисніть Виконати:

image12

Дія
1Виберіть з випадаючого списку фіскальний номер каси (ПРРО)
2Виберіть з переліку функцію Вигрузити офлайн чеки в папку (PDF)

Статус ПРРО

Для перегляду стану каси, зміни (відкрита чи офф режим), кількості резервних номерів, у головному вікні SmartConnect зробіть потрібний вибір та натисніть Виконати:

image13

Дія
1Виберіть з випадаючого списку фіскальний номер каси (ПРРО)
2Виберіть з переліку функцію Статус ПРРО
інформація

Лог автоматично не виводиться, а пишеться в файл, який можна зчитати через контекстне меню (натисніть правою кнопкою миші на головному екрані SmartConnect)

Видалити ПРРО

Якщо каса переноситься на іншу машину або робота по ній припиняється, то касу зі SmartConnect потрібно видалити.

інформація

Видалення можливе, якщо відсутні офлайн чеки та закрита зміна

Для видалення каси, у головному вікні SmartConnect зробіть потрібний вибір та натисніть Виконати:

image11

Дія
1Виберіть з випадаючого списку фіскальний номер каси (ПРРО)
2Виберіть з переліку функцію Видалити ПРРО

Видалити офлайн чеки та продажі

Щоб видалити офлайн чеки та продажі, у головному вікні SmartConnect зробіть потрібний вибір та натисніть Виконати:

image38

Дія
1Виберіть з випадаючого списку фіскальний номер каси (ПРРО)
2Виберіть з переліку функцію Видалити офлайн чеки та продажі

Виконати Z-зіт

Щоб виконати Z-зіт, у головному вікні SmartConnect зробіть потрібний вибір та натисніть Виконати:

image37

Дія
1Виберіть з випадаючого списку фіскальний номер каси (ПРРО)
2Виберіть з переліку функцію Виконати Z-зіт

Скинути офлайн режим

Щоб cкинути офлайн режим, у головному вікні SmartConnect зробіть потрібний вибір та натисніть Виконати:

image36

Дія
1Виберіть з випадаючого списку фіскальний номер каси (ПРРО)
2Виберіть з переліку функцію Скинути офлайн режим

Замінити токен

Щоб замінити токен, у головному вікні SmartConnect зробіть потрібний вибір та натисніть Виконати:

image32

Дія
1Виберіть з випадаючого списку фіскальний номер каси (ПРРО)
2Виберіть з переліку функцію Замінити токен

У спливаючому вікні Старий токен введіть токен, який потрібно замінити. Натисніть Ок:

image22

Відкриється вікно Новий токен, у якому введіть токен, на який потрібно замінити. Натисніть ОК :

image23

Вигрузити продажі в папку (PDF)

Щоб вигрузити продажі в папку (PDF), у головному вікні SmartConnect зробіть потрібний вибір та натисніть Виконати:

image39

Дія
1Виберіть з випадаючого списку фіскальний номер каси (ПРРО)
2Виберіть з переліку функцію Вигрузити продажі в папку (PDF)

Налаштування Z-звіту по розкладу

Для налаштування операції формування Z-звіту по розкладу, у головному вікні SmartConnect зробіть потрібний вибір та натисніть Виконати:

image14

Дія
1Виберіть з випадаючого списку фіскальний номер каси (ПРРО)
2Виберіть з переліку функцію Налаштувати Z-звіт по розкладу

У спливаючому вікні вкажіть час формування Z-звіту та натисніть Ок для підтвердження:

image15

інформація

Час необхідно вводити в форматі гг:мм. Щоб вимкнути налаштування залишають порожній рядок

Після зроблених налаштувань з'явиться повідомлення:

image19

інформація

Автозакриття буде працювати, якщо SmartConnect в цей час буде запущений та буде відкрита зміна

Змінити користувача на операції Z-звіт

Щоб змінити користувача на операції Z-звіт, у головному вікні SmartConnect зробіть потрібний вибір та натисніть Виконати:

image40

Дія
1Виберіть з випадаючого списку фіскальний номер каси (ПРРО)
2Виберіть з переліку функцію Змінити користувача на операції Z-звіт

Перевірити оновлення

Кнопка Перевірити оновлення розташована у головному вікні SmartConnect в статус бар:

image21

Ідентифікація клієнта

Для ідентифікації клієнта у головному вікні SmartConnect розташовано унікальний номер, який можна скопіювати, натиснувши на нього:

image33

При натисканні з'явиться повідомлення:

image35

Адреса запитів (робочий або тестовий сервер)

Вкажіть адресу запитів у Вашому ПЗ (програмному забезпеченні):

  • Робочий сервер. Адреса локального робочого сервера за замовчуванням: http://localhost:8001/.

Якщо програмне забезпечення, яке інтегрується (Ваше ПЗ) і SmartConnect встановлено на одній машині, тоді замість localhost вказується ІР адреса, де встановлено SmartConnect, наприклад: для робочого серверу http://IP-адреса:8001/ або для тестового серверу: http://IP-адреса:8000/.

інформація

Якщо в локальній мережі, наприклад, 3 каси (три фіскальних номери), тоді SmartConnect можливо встановити на одному ПК (на касі або на сервері, якщо є), тобто усі три каси будуть звертатися до одного SmartConnect. Важливо, щоб в локальній мережі був стабільний зв'язок. В іншому випадку рекомендуємо встановлювати SmartConnect на кожній касі (тоді ПЗ буде звертатися по http://localhost:8001/ до окремого SmartConnect)

⚠️ Відкрийте порт 24170 на firewall

Завершення роботи зі SmartConnect

Щоб закрити модуль, натискаємо ПКМ на іконку SmartConnect в треї (область біля годинника), далі натисніть кнопку Вигрузити.

image25

💡 Якщо натиснути Х у вікні SmartConnect програма не закриється, а тільки згорнеться в трей. Тому, щоб повністю закрити програму, потрібно її Вигрузити.*

Перенесення SmartConnect на інший комп'ютер

При перенесенні SmartConnect на інший комп'ютер необхідно:

  1. Закрити зміну та сформувати Z-звіт та вигрузити офлайн чеки;
  2. Видалити фіскальний номер (касу) зі SmartConnect;
  3. На сайті web.cashdesk.com.ua скинути APP-ID.
увага

Якщо на комп'ютері, з якого переноситься SmartConnect, не змогли закрити зміну, то після скидання APP-ID необхідно сформувати Z-звіт через особистий кабінет CashDesk https://web.cashdesk.com.ua/.

Змінити кількість завантаження зарезервованих номерів (офлайн чеків)

Для того щоб змінити кількість завантаження зарезервованих номерів виконайте наступні дії:

  1. Перейдіть в розділ Каси;
  2. Натисніть іконку кнопки Налаштування;
  3. Задаєте налаштування в одній з вкладок на вибір:
    • Вкладка Налаштування (задати тільки для однієї обраної каси);
    • Вкладка Загальні налаштування (для усіх кас в межах даної юридичної особи).

image26

image27

Авторизація в особистий кабінет потрібна під КЕП з правом підпису (директор, бухгалтер). За замовчуванням ДПС надає 2000 зарезервованих офлайн чеків на один офлайн сеанс (це 36 годин). Після того, як один офлайн сеанс закінчиться, у наступному офлайн сеансі кількість чеків відновиться до 2000 шт. В один календарний місяць по одній касі можна працювати в режимі офлайн режимі не більше 168 годин.