Переведе ння часу на зимовий та літній періоди
Для коректної роботи SmartConnect в офлайн режимі за умов переведення часу:
Загальні рекомендації
-
Не проводьте операції з 3 до 4 ранку в ніч з 29 на 30 жовтня, щоб не заблокувати можливість вивантаження чеків в ДПС;
-
Перевірте в налаштуваннях комп'ютера чи включено автоматичне переведення часу:
- Натисніть правою кнопкою миші (ПКМ) на область дати та часу у правому нижньому кутку екрана;
- Оберіть в контекстному меню пункт Налаштування дати та часу;
- Перевірте, чи увімкнено перемикач Встановлювати час автоматично.
- Натисніть правою кнопкою миші (ПКМ) на область дати та часу у правому нижньому кутку екрана;
Рекомендації по роботі
-
Якщо зміну було відкрито до переведення часу:
- Зміну можна не закривати (Z-звіт) у період з 3 до 4 ранку;
- Продовжуйте фіскалізувати чеки вже після автоматичного переведення часу на Вашому ПК.
- Зміну можна не закривати (Z-звіт) у період з 3 до 4 ранку;
-
Якщо зміну було відкрито до переведення часу, то потрібно перезавантажити SmartConnect:
- Натисніть ПКМ на іконку SmartConnect (біля області дати та часу у правому нижньому кутку монітора);
- Натисніть Вигрузити;
- Запустіть SmartConnect повторно;
- Продовжуйте роботу.
- Натисніть ПКМ на іконку SmartConnect (біля області дати та часу у правому нижньому кутку монітора);
-
Щоб відкрити зміну вже після переведення часу, впевніться, що час на Вашому ПК коректний;
-
Якщо різниця в часі між сервером та комп'ютером більше ніж 5 хвилин, то SmartConnect блокується. Для розв'язання даної проблеми необхідно зміните час на комп'ютері та перезавантажити SmartConnect;
-
Якщо SmartConnect не отримає відповіді від сервера з причини відсутності зв'язку, то SmartConnect не заблокує роботу;
-
Якщо в SmartConnect буде пробито чек в 03:50, а потім буде переведення часу, то програма не дозволить пробити наступний чек часом раніше останнього чека. Тобто наступний чек не може бути пробитий раніше 03:50.