Перейти до головного контенту

Переведення часу на зимовий та літній періоди

Для коректної роботи SmartConnect в офлайн режимі за умов переведення часу:

Загальні рекомендації

  1. Не проводьте операції з 3 до 4 ранку в ніч з 29 на 30 жовтня, щоб не заблокувати можливість вивантаження чеків в ДПС;

  2. Перевірте в налаштуваннях комп'ютера чи включено автоматичне переведення часу:

    1) Натисніть правою кнопкою миші (ПКМ) на область дати та часу у правому нижньому кутку екрана;
    2) Оберіть в контекстному меню пункт Налаштування дати та часу;
    3) Перевірте, чи увімкнено перемикач Встановлювати час автоматично.

Рекомендації по роботі

  1. Якщо зміну було відкрито до переведення часу:

    1) Зміну можна не закривати (Z-звіт) у період з 3 до 4 ранку;
    2) Продовжуйте фіскалізувати чеки вже після автоматичного переведення часу на Вашому ПК.

  2. Якщо зміну було відкрито до переведення часу, то потрібно перезавантажити SmartConnect:

    1) Натисніть ПКМ на іконку SmartConnect (біля області дати та часу у правому нижньому кутку монітора);
    2) Натисніть Вигрузити;
    3) Запустіть SmartConnect повторно;
    4) Продовжуйте роботу.

  3. Щоб відкрити зміну вже після переведення часу, впевніться, що час на Вашому ПК коректний;

  4. Якщо різниця в часі між сервером та комп'ютером більше ніж 5 хвилин, то SmartConnect блокується. Для розв'язання даної проблеми необхідно зміните час на комп'ютері та перезавантажити SmartConnect;

  5. Якщо SmartConnect не отримає відповіді від сервера з причини відсутності зв'язку, то SmartConnect не заблокує роботу;

  6. Якщо в SmartConnect буде пробито чек в 03:50, а потім буде переведення часу, то програма не дозволить пробити наступний чек часом раніше останнього чека. Тобто наступний чек не може бути пробитий раніше 03:50.