Принцип роботи модуля SmartConnect
- Забороняється використовувати на двох SmartConnect один фіскальний номер (касу). Якщо необхідно працювати з однією касою з двох різних місць, то в адресі серверу необхідно вказувати статичну локальну адресу замість localhost.
- Забороняється пров одити операції по касі через особистий кабінет CashDesk https://web.cashdesk.com.ua/ або https://test.cashdesk.com.ua/ у разі роботи через SmartConnect (тобто через адреси звернень http://localhost:8001/ або http://localhost:8000/).
- Заборонено переходити в офлайн режим, якщо строк закінчення електронного підпису касира менше 5 днів. Потрібно завчасно продовжити/оновити КЕП.
- Заборонено використовувати функціонал автозакриття зміни у разі роботи через SmartConnect.
Обов'язково:
- На ПК, де встановлюється SmartConnect необхідно щоб налаштування дати і часу були синхронізовані через інтернет.
- У випадку, коли необхідно провести заміну КЕП (кваліфікованого електронного підпису) на новий, потрібно:
- Пересвідчитись, що зміна була закрита в режимі онлайн;
- Якщо зміна закрита в режимі офлайн, перевірити, що касу перед заміною КЕП переведено в режим онлайн та повністю завершено вивантаження офлайн чеків.
- У разі використання Bearer-токена потрібно відслідковувати його строк дії та своєчасно оновлювати. При закінченні терміну дії Bearer-токена ви ризикуєте втратити усі чеки, проведені у офлайн режимі роботи.
Інструкція щодо використання SmartConnect з інтеграцією
Адреса запитів (робочий або тестовий сервер)
Вкажіть адресу запитів у Вашому ПЗ (програмному забезпеченні):
- Робочий сервер. Адреса локального робочого сервера за замовчуванням: http://localhost:8001/.
Якщо програмне забезпечення, яке інтегрується (Ваше ПЗ) і SmartConnect встановлено на одній машині, тоді замість localhost вказується ІР адреса, де встановлено SmartConnect, наприклад: для робочого серверу http://IP-адреса:8001/ або для тестового серверу: http://IP-адреса:8000/.
- Тестовий сервер. Для тестової версії SmartConnect: http://localhost:8000/.
Якщо в локальній мережі, наприклад, 3 каси (три фіскальних номери), тоді SmartConnect можливо встановити на одному ПК (на касі або на сервері, якщо є), тобто усі три каси будуть звертатися до одного SmartConnect. Важливо, щоб в локальній мережі був стабільний зв'язок. В іншому випадку рекомендуємо встановлювати SmartConnect на кожній касі (тоді ПЗ буде звертатися по http://localhost:8001/ до окремого SmartConnect)
Відкрийте порт 24170 на firewall
Перенесення SmartConnect на інший комп'ютер
При перенесенні SmartConnect на інший комп'ютер необхідно:
- Закрити зміну, сформувати Z-звіт та вигрузити офлайн чек и;
- Видалити фіскальний номер (касу) зі SmartConnect;
- На сайті web.cashdesk.com.ua скинути APP-ID.
Якщо на комп'ютері, з якого переноситься SmartConnect, не змогли закрити зміну, то після скидання APP-ID необхідно сформувати Z-звіт через особистий кабінет CashDesk https://web.cashdesk.com.ua/.
Змінити кількість завантаження зарезервованих номерів (офлайн чеків)
Для того щоб змінити кількість завантаження зарезервованих номерів виконайте наступні дії:
- Перейдіть в розділ Каси
- Натисніть іконку кнопки Налаштування^
- Задайте налаштування в одній з вкладок на вибір:
- Вкладка Налаштування (задати тільки для однієї обраної каси)
- Вкладка Загальні налаштування (для усіх кас в межах даної юридичної особи)
Авторизація в особистий кабінет потрібна під КЕП з правом підпису (директор, бухгалтер). За замовчуванням Державна податкова служба надає 2000 зарезервованих офлайн чеків на один офлайн сеанс (це 36 годин). Після того, як один офлайн сеанс закінчиться, у наступному офлайн сеансі кількість чеків відновиться до 2000 шт. В один календарний місяць по одній касі можна працювати в режимі офлайн режимі не більше 168 годин.